Kundeservice

Det har i en prøveperiode været gratis at benytte de ladestandere, der indgår i Spertos offentlige ladenet. Kort efter årsskiftet 2018/2019 slutter denne prøveperiode, og vi begynder at opkræve betaling. På denne side vil vi holde kunderne orienterede om udviklingen og eventuelle hændelser, der kan påvirke driften i overgangsfasen.

Helt ærligt

Elbils- og ladesektoren er stadig ny. Derfor er der også børnesygdomme ind i mellem. Det kan ingen sige sig fri for, uanset, om man producerer elbiler, ladestandere eller er ladeoperatør. Det vil vi gerne være åbne om fra Spertos side. Vi beder samtidig om vores kunders tålmodighed. Vi ved, at det kan være irriterende, hvis noget driller. Men vi arbejder kontinuerligt – som den eneste uafhængige ladeoperatør – på at bringe åbne, billige og gode ladeløsninger på markedet til glæde for jer!

Driftstatus

Her kan du læse om aktuel driftstatus:

2018-12-06: Vi har opdateret ladestanderen i Rudkøbing, så den nu ikke kun kan yde 11 kW men derimod op til 17 kW ved én ladende elbil. Er der to biler, bliver strømmen fordelt med op til 22 kW ialt. Vi vil efter nytår også opdatere ladestanderne i Bagenkop og Lohals på tilsvarende vis.

2018-12-06: Vi har opdateret software på hurtigladerne i Roskilde og på Langeland. Det var bl.a. for at afhjælpe nogle problemer ved ladning med CHAdeMO-kablet. Vi har stort set løst alle udfordringer. Der er dog én tilbage. Efter endt opladning med CHAdeMO-kablet bliver displayet ved med at bede om identificering. Det går væk, hvis man trykker på det røde “X” på skærmen. Så det opfordrer vi vores kunder til at gøre. Så kan den næste også komme til at lade bagefter.