I Sperto glæder vi os dagligt over at betjene mange vognmænd og chauffører med elektriske taxier, der lader fra hurtigladerne i Lufthavnen.
For at chaufførerne skal få den bedste oplevelse af opladning og service fra Sperto, har vi her samlet vigtige oplysninger om:
- Driftsstatus
- Brugervejledning
- Ladekort
- Kundeservice
Ad 1) Driftsstatus
Der er aktuelt ingen problemer med hurtigladerne i Lufthavnen. Hvis du som taxi-chauffør oplever problemer, så send venligst en email til taxi@sperto.dk.
Ad 2) Brugervejledning til standerne ved CircleK i Lufthavnen
- Tryk på skærmen og vælg stiktype.
- Følg vejledningen på skærmen!
- Autoriser med app/brik inden stikket sættes i.
- Tryk på skærmen for at afslutte opladning.
- Stop med app/brik inden stikket tages ud.
Derudover kan vi give følgende gode råd:
- Opladning afsluttes altid på samme måde, som den startes. Afbryd ikke opladning i bilen. Det svarer til at trække stikket ud på en tændt computer og medfører et gebyr på kr. 25 pr. afbrudt ladesession.
- Tænd heller ikke bilen under opladning. Bilen skal være slukket.
- Hvis opladning ikke starter, så tag stikket ud og start helt forfra. Lås bilen og lås først op lige før stikket sættes i.
- Følg altid vejledningen på skærmen og standeren!
Ad 3) Ladekort
Ladekort bestilles hos dit taxi-selskab. Hvis du mister det, så bed dit taxi-selskab om at melde det bortkommet på taxi@sperto.dk. Ring venligst ikke om mistede ladekort. Vi har under alle omstændigheder brug for en email.
Ad 4) Kundeservice
Vi yder telefonisk kundeservice på tlf. nr. 53 600 601 (ma-fre, kl. 8-17). Uden for dette tidsrum bestræber vi os så vidt muligt på at modtage nødopkald. Vi beder venligst om, at man ikke ringer nat eller weekend om fx brugervejledning eller bortkomne kort. Nødopkald er primært beregnet til, hvis man ikke kan frigive kablet på trods af, at man har fulgt brugervejledningen! 😉
