Taxi

I Sperto glæder vi os dagligt over at betjene mange vognmænd og chauffører med elektriske taxier, der lader fra hurtigladerne i Lufthavnen.

For at chaufførerne skal få den bedste oplevelse af opladning og service fra Sperto, har vi her samlet vigtige oplysninger om:

  1. Driftsstatus
  2. Brugervejledning
  3. Ladekort
  4. Kundeservice

Ad 1) Driftsstatus

Der er aktuelt ingen problemer med hurtigladerne i Lufthavnen. Hvis du som taxi-chauffør oplever problemer, så send venligst en email til taxi@sperto.dk.

Ad 2) Brugervejledning til standerne ved CircleK i Lufthavnen

  • Tryk på skærmen og vælg stiktype.
  • Følg vejledningen på skærmen!
  • Autoriser med app/brik inden stikket sættes i.
  • Tryk på skærmen for at afslutte opladning.
  • Stop med app/brik inden stikket tages ud.

Derudover kan vi give følgende gode råd:

  • Opladning afsluttes altid på samme måde, som den startes. Afbryd ikke opladning i bilen. Det svarer til at trække stikket ud på en computer.
  • Tænd heller ikke bilen under opladning. Bilen skal være slukket.
  • Hvis opladning ikke starter, så tag stikket ud og start helt forfra. Lås bilen og lås først op lige før stikket sættes i.
  • Følg altid vejledningen på skærmen og standeren!

Ad 3) Ladekort

Ladekort bestilles hos dit taxi-selskab. Hvis du mister det, så bed dit taxi-selskab om at melde det bortkommet på taxi@sperto.dk. Ring venligst ikke om mistede ladekort. Vi har brug for en email.

Ad 4) Kundeservice

Vi yder telefonisk kundeservice på tlf. nr. 53 600 601 (ma-fre, kl. 8-17). Uden for dette tidsrum bestræber vi os så vidt muligt på at modtage nødopkald. Vi beder venligst om, at man ikke ringer nat eller weekend om fx brugervejledning eller bortkomne kort. Nødopkald er primært beregnet til, hvis man ikke kan frigive kablet på trods af, at man har fulgt brugervejledningen! 😉

Hurtiglader_Lufthavnen
Elektriske taxier kan med fordel lade hurtigt og billigt i Københavns Lufthavne. Ret henvendelse til vognmand/taxi-selskab for oprettelse af kundekort.